اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۸۶۹۷

ترس بزرگ سپاهان از دو بازیکن پرسپولیس

ترس بزرگ سپاهان از دو بازیکن پرسپولیس
عیسی آل کثیر و گولسیانی دو بازیکن پرسپولیس سابقه گلزنی به سپاهان را دارند و در بازی فردا هم می توانند برای تیم شان مثمرثمر باشند.
۱۲:۳۹ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

پرسپولیس و سپاهان در حالی فردا در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند که پرسپولیس فصل گذشته در جام حذفی ۴ بر دو سپاهان را در اصفهان شکست داد که زننده دو گل این تیم گولسیانی بود. در آن دیدار که در اصفهان برگزار شد مدافع گرجستانی پرسپولیس دبل کرد و نشان داد که راه گلزنی به تیم‌های بزرگ مثل سپاهان و استقلال را خوب بلد است.

گولسیانی سابقه دبل کردن مقابل استقلال را هم در دربی تهران دارد و حالا برای بازی حساس چهارشنبه شب مقابل سپاهان از انگیزه‌های بالایی برخوردار است.

دو گل دیگر پرسپولیس را در بازی فصل گذشته جام حذفی سیامک نعمتی و عیسی آل کثیر زدند. آل کثیر ابتدای فصل جاری به سپاهان رفت اما در نیم فصل دوباره به پرسپولیس برگشت و حالا برای باز کردن دروازه تیم سابقش انگیزه‌های زیادی دارد. عیسی از وقتی به پرسپولیس برگشته ۷ گل برای این تیم در جام حذفی و لیگ برتر به ثمر رسانده اما گلزنی به سپاهان اهمیت و طعم دیگری برای او خواهد داشت.

البته گولسیانی هم به دنبال تکرار درخشش و گل زنی مقابل شاگردان مورایس است تا آمار گل‌های خود در پرسپولیس را بالا ببرد. اگر پرسپولیس در بازی چهارشنبه صاحب ضربه پنالتی شود از بین گولسیانی و کنعانی‌زادگان یک نفر پشت ضربه پنالتی قرار خواهد گرفت.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین